وبلاگ دانستنی های هتل و اقامت

دانستنی های مربوط به هتل های ایران و جهان و انواع اقامتگاه را در این وبلاگ بخوانید

وبلاگ دانستنی های هتل و اقامت

دانستنی های مربوط به هتل های ایران و جهان و انواع اقامتگاه را در این وبلاگ بخوانید

بهترین هتل های کیش کدامند؟

این روزها با افزایش هزینه ­های سفر به خارج از قبیل افزایش عوارض خروج از کشور، قیمت بلیط هواپیما، نرخ ارز و ... ممکن است شما هم به صرافت افتاده باشید که مقاصد و شهرهای داخلی ایران را جایگزین سفرهای خارجی خود کنید. خوشبختانه ایران کشوری است چهار فصل و اقلیم، به این معنی که همزمان که در بخش­هایی از کشور هوا سرد و بارانی است، بخش­هایی دیگر از ایران هوای گرم و خشک را پشت سر می­گذارند. تنوع و گوناگونی آب و هوا و اقلیم یکی از ویژگی­های بارز کشور ایران است و به همین دلیل افراد با سلیقه­ ها و انتظارات مختلف همیشه مقصد دلخواه و مورد نظر خود را خواهند یافت. 

با این تفاسیر، حالا اگر شما جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که علاقمند به دریا و یک ساحل گرم و آفتابی هستید، نیازی نیست کلی هزینه کنید تا دبی بروید، همین جا در جنوب کشور، ساحل آرام و زیبای جزیره کیش بهترین پیشنهاد برای شماست. اصلا تابحال به کیش سفر کرده ­اید؟ 

اگر نه، همین حالا برنامه سفر پاییز یا زمستان ها بچینید زیرا اولا تجربه یک فرصت سفر لذت بخش و فراموش نشدنی را از دست داده ­اید، دوما زمستان بهترین فصل سفر به این جزیره است. بهترین ماه­های سفر به جزیره کیش اواخر دی و بهمن است طوری که حتی در این فصول امکان شنا و آب تنی هم وجود دارد.

البته چند روز پیش مقاله­ ای را خواندم با این عنوان : "کدام هتل کیش استخر دارد؟

در این مقاله به تعدادی از هتل­ های کیش که بهترین استخرها را دارند اشاره شده بود، پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما بخوانید، چون اگر برای شنا ترجیح می­دهید در هتل بمانید، این مطلب راهنمای مفیدی برای شما خواهد بود. 

برگردیم به صحبت خودمان؛ خوب اگر تا اینجا تصمیم گرفته­ اید به کیش سفر کنید، مسلما نیاز دارید در محلی اقامت کنید. گزینه برای اقامت کردن زیاد است، از اقامتگاه­های بوم­ گردی محلی گرفته تا هتل آپارتمان­ها یا هتل­ های لوکس 5 ستاره!!! شاید وقتی به مرحله رزرو هتل­ تان می­رسد این سوال از ذهن­تان بگذرد که بهترین هتل­های کیش کدامند؟ کدام هتل برای اقامت من مناسب­تر است؟ چقدر برای اقامت در کیش باید هزینه کنم؟ و سوالاتی از این دست! 

درحقیقت پاسخ دادن به این سوالات کمی سخت چون معیارهای مختلفی برای معرفی یک هتل بعنوان بهترین هتل وجود دارد و این موضوع بین افراد با توقعات و نیازهای مختلف متفاوت است. اما در مجموع با توجه به بررسی نظرات افراد و تجربه ­های مسافران هتل­ها در بسیاری از وبسایت­ها و براساس آمار بررسی شده، می­توانیم تا درصد بالایی بهترین هتل­های کیش را بصورت زیر به شما معرفی کنیم :

1 هتل شایان 

2 هتل داریوش 

3 هتل ترنج 

4 هتل پارمیس 

5 هتل سورینت مریم 

6 هتل گاردنیا

7 هتل ساحلی سیمرغ 

8 هتل پارمیدا 

براساس آمار و ارقام خود هتل­ها و نظرات بسیاری از مهمانان آنها، مسافران کیشی که در هتل­های بالا اقامت کرده ­اند، بیشترین میزان رضایت را در مقایسه با سایر هتل­ها داشته ­اند. بنابراین به شما هم پیشنهاد می­کنیم درصورتی که قصد سفر به جزیره کیش را داشتید، حتما یک بار هم شده به قیمت و امکانات این هتل­ها نگاهی بیندازید.