وبلاگ دانستنی های هتل و اقامت

دانستنی های مربوط به هتل های ایران و جهان و انواع اقامتگاه را در این وبلاگ بخوانید

وبلاگ دانستنی های هتل و اقامت

دانستنی های مربوط به هتل های ایران و جهان و انواع اقامتگاه را در این وبلاگ بخوانید

بهترین وبسایت های رزرو هتل در دنیا

یکی از کمترین کارهایی که در برنامه ریزی سفر باید انجام بدهیم، رزرو یک هتل است. انتخاب و رزرو یک هتل مناسب و تر و تمیز می تواند تعطیلاتی خوب و عالی برای ما رقم بزند. با در نظر گرفتن این موضوع، در این پست به معرفی  برخی از بهترین موتورهای جستجو  و اپلیکیشن های رزرو هتل می پردازیم. براساس تجربه های کاربران، این موتورهای جستجوی هتل سریع و کاربردی بوده ، از رابط کاربری خوبی برخوردارند و بهترین ابزارهای جستجوی اتاق و هتل را مناسب با سلیقه و بودجه ای برای کاربران اینترنتی فراهم می کنند. 


1) وبسایت Kayak

https://www.kayak.com

کایاک اولین موتور جستجوی مسافرتی بود که نرخ هتل ها و اتاق ها را از میان ده ها سایت مسافرتی دیگر جمع آوری می کرد  و به همین دلیل مدتها طول کشید تا به یک موتور جستجوی هتل سریع و بدون دردسر تبدیل شود. 




2) وبسایت AirBnB

https://www.airbnb.com

Airbnb، Inc. یک شرکت  خصوصی است که دفتر آن در سانفرانسیسکو مستقر است و سرویس آنلاین خدمات مسافرتی و رزرو هتل  را فراهم می کند که از طریق وب سایت ها و نرم افزارهای موبایلی آن قابل دسترسی است. اعضای این وبسایت می توانند از این سرویس برای معرفی یا ارائه محل اقامت، در درجه اول به خانواده ها و همچنین تجربه های سفر استفاده کنند.

3) وبسایت Booking

https://www.booking.com/

بوکینک دات کام یک وب سایت جمع آوری هزینه سفر و ابر موتور جستجو برای اقامت و رزرو هتل است.  این وبسایت توسط سیستم اصلی رزرواسیون تعطیلات در کشور ایالات متحده تاسیس شده و منبع اصلی درامد این شرکت از طریق این وبسایت است. شرکت بوکینگ در آمستردام مستقر است.


4) وبسایت Agoda

https://www.agoda.com/

شرکت مسافرتی و گردشگری آگودا در سال 1998 تاسیس شد و دفتر آن در سنگاپور قرار دارد. 


5) جستجوگر هتل Google 

مشابه وبسایت کایاک، موتور جستجوی گوگل برای هتل ها اطلاعات مربوط به قیمت اتاقهای  هتل را از چندین موتور جستجوی مختلف جمع آوری کرده و به کاربران  ارائه می دهد. چیزی که این موتور جستجو را محبوب می کند تمرکز آن بر روی موقعیت هتل ها روی نقشه هست؛ گوگل نقشه های خود را پیش روی کاربر قرار می دهد، بنابراین جستجو کننده می تواند به سرعت هتل ها و نرخ اتاق ها را در محله و موقعیت بخصوصی به دست آورد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.